Dec 11, 2009

Σα να βυθίζεσαι σιγά-σιγά σε παραμύθι... *Beirut*



Πλησιάζουν μέρες μαγικές. πλησιάζει η στίγμη που το μεγάλο μας ρολόι ένα βήμα παρακάτω θα το πάμε. σχέδια καινούρια να κάνουμε. τη φαντασία μας να αφήσουμε. να καλπάσει εκεί που θέλουμε να είμαστε. αυτά που φανταζόμαστε να ζήσουμε. να ανέβουμε πάνω σε μια καρέκλα. το χέρι να τεντώσουμε. ψηλά να φτάσουμε. χορό ασταμάτητο να στήσουμε εκεί ψηλά. τα μάτια να κλείσουμε. γύρω γύρω να γυρνάμε. να ζαλιστούμε. να πέσουμε. να ξανασηκωθούμε. ο έρωτας. οι φίλοι. τα χαμόγελα μόνο να μείνουν. τα αληθινά. τα από καρδιάς. ρίχνω τη μαγική μου σκόνη με ήχο και εικόνα που με ταξιδεύουν. που δε μ'αφήνουν στην καρέκλα μου να μείνω. που μόνο να ζω ζητούν από μένα.




Αυτές τις ξελογιάστρες μέρες που ακολουθούν, μας συνοδεύω με τον ήχο των Beirut. Μόλις 22 ετών ο τραγουδιστής Ζαχ Κοντον παρέα με το οκουλελέ του, συνοδευόμενος από τσέλο, ακορντεόν, κιθάρα, μαντολίνο, ντραμς, βιολί, πλήκτρα, τύμπανα, σαξόφωνο και την τρομπέτα των μουσικών του, φτιάχνει έναν υπέροχο μουσικό κόσμο που σε ρουφάει και σε μεταφέρει κάπου αλλιώτικα.

Στο ένα τραγούδι ένα δεύτερο δώρο εν όψη εορτών!




Ρίξτε μια ματιά κι εδώ και όπωσδήποτε εδώ!!!
Αφιερωμένο εξαιρετικά στις συνεργάτιδές μου!!!
Άντε και σε όποιον τους λατρέψει όσο εγώ!!!



7 comments:

roadartist said...

Τους λατρεύω!!!!
Δεν είναι τυχαίο στο προφίλ μου!!
Έχω όλα τα σιντι..

k said...

Κερδίζεις άξια την αφιέρωση λοιπόν! χε χε!!
You rule!! φΙλιά πολλά roady ή Πέτρο!!! χο χο χο!

Ευρύνοος said...

Πολύ καλοί..

τους ακούω καιρό μα δέν ήξερα πώς λέγονται..
πραγματικά μου έδιναν την εντύπωση Βαλκάνιων..
να'σαι καλά για τις πληροφορίες αλλά και για την γνωριμία με άλλα, αξιόλογα blogs..

καλό μεσημέρι :)

k said...

@Ευρυνόος
Έπρεπε να δεις τη φάτσα μου όταν τους είχα πρωτοακούσει! Είχα περάσει σε άλλη διάσταση! Επιρροές από Μπόμπαν Μάρκοβιτς και Γκόραν Μπρέγκοβιτς όπως ίσως διάβασες, εξ'ού και ο συγκεκριμένος ήχος! Τυχαία έπεσα κι εγώ πάνω τους, στην αναζήτηση πληροφοριών. Ήταν σχεδόν ίδια τα συναισθήματά τους με τα δικά μου, όσον αφορά τους Beirut.

καλό μεσημέρι και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

Margo said...

Κατ' ρχήν ευχαριστώ συνεργάτιδα χεχε;)
Κατά δεύτερον είναι υπέροχοι!!!
Ο ήχος τους διαφορετικός, πιο κοντά σε μας.. θυμίζει Βαλκάνια χωρίς όμως να γίνεται φολκ ρολ. Ότι πρέπει για τις ξελογιάστρες μέρες :)
Μπράβο Kaya η γρίπη δε σε πτόησε καθόλου βλέπω :))
Πολλά φιλιά.. από απόσταση ασφαλείας :)

logia said...

Συνεργάτιδα!!! ευχαριστούμε για την αφιέρωση!
Και μεις τους αγαπάμε!!!
καλημέρα σου

k said...

@Margo+logia
Δεν μπορούσα να αφιερώσω τίποτα πιο μαγικό, για μένα, σε σας! Μυρίζω αέρα αλλαγής... Χαμόγελο σας δίνω και ένα μελομακάρουνο για να μπαίνουμε στο πνεύμα!!! καλημέρα!