Dec 7, 2009

YOUR HAND IN MINE

Εκπληκτικό συγκρότημα από την Θεσσαλονίκη
Επισκέφτηκαν σχετικά πρόσφατα την Αθήνα.
Έκλεψαν την παράσταση ανοίγοντας την συναυλία του αγαπημένου μας 
Yann Tiersen στην Αθήνα!!! Αγαπητοί φίλοι απολαύστε τους...




και ακούστε περισσότερα τραγούδια τους εδώ
στην ιστοσελίδα τους στο myspace!
Πήραν το όνομά τους από μιά άλλη καταπληκτική μπάντα 
από το Τέξας τους:


από το τραγούδι τους "your hand in mine"



Περισσότερα γι' αυτούς εδώ Λίγα λόγια-υπέροχη μουσική!!!






6 comments:

k said...

τι θησαυρός!!! και τα 2 group! με ταξίδεψαν παρέα με τον πυρετό μου! καλημέρα logia μου! :*

Margo said...

@logia..

Στη συγκεκριμένη συναυλία ακούστηκαν πολύ καλά λόγια για του hand in mine σε αντίθεση με τον Yann Tiersen
Καλημέρα Νέλλη μου


@kayadesigner..

Βρε, είσαι άρρωστο;
Περαστικά!
Δε πιστεύω να φταίει ο χοίρος;)
Φιλιά!

logia said...

@Kaya περαστικά σου καλή μου

άντε και γρήγορα πάλι στις επάλξεις!!!!
σε φιλώ από μακρυά και εκ του ασφαλούς...

logia said...

@Μargo

είναι εξαιρετικοί και δεν κατάλαβα γιατί οι φίλοι μας δεν τους άκουσαν

κρίμα που αυτή η ανάρτηση έφυγε έτσι στα χαμένα...

k said...

κορίτσια μου!!! χαιρετώ σας και αρρωστοφιλώ σας! έχει αρχίσει μωρέ ο κόσμος να τρέχει για τις γιορτές, για τα δέντρα... όλοι οι ακροατές για δέντρα και για μελομακάρουνα!! πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι δικοί μας θα'ναι! :P :*

logia said...

@kaya αρρωστούλα και κεφάτη!!!
Εύγε σου!!!!

άντε γρήγορα να γίνεις καλά

σε φιλώ