Apr 13, 2010

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΔΩ


Η Margo μίλησε για την Αγάπη.
Πόσο την έχουμε ανάγκη στη ζωή μας!
Πόσα όμορφα τραγούδια έχουν γραφτει γι'αυτήν !
Εγώ θα σας μιλήσω για την Φιλία
Εμπεριέχει την Αγάπη
Μα κυρίως για το συναίσθημα της απώλειας, που έχει προκαλέσει τη δημιουργία μερικών από τα καλύτερα τραγούδια διεθνώς!
Το πρώτο τραγούδι που μου έρχεται στον νου, είναι αυτό που έγραψε ο Νότης Μαυρουδής για τον φίλο του Μάνο Λοϊζο, όταν αυτός έφυγε από κοντά μας.
Ακούστε το εδώ με ανδρική χορωδία, που νομίζω είναι η καλύτερη εκτέλεση



Το επόμενο που μου έρχεται στον νου, είναι το
wish you were hier
των αθάνατων Pink Floyd
τραγούδι με φιλοσοφικές προεκτάσεις για την απώλεια και τον πόλεμο,
που όμως γράφτηκε από τον Roger Waters όταν ο Syd Barrett αποχώρησε από το γκρουπ πνιγμένος στη μελαγχολία των ναρκωτικών.



Θα ήθελα να ήσουν εδώ και από τους Blackmore's Night



13 comments:

logia said...

Ο/Η MARIOS είπε...
Καλημέρα.
Τις περισσότερες φορές που εχω γράψει σε αναρτήσεις σας είναι οταν εχουν σχέση με μάυρη μουσική.
Ακούω και αλλα είδη εκτος της soul,λατρεύω τους Pink Floyd και τα τραγούδια τους.
Οσο για τον Νοτη Μαυρουδη πιστεύω ότι είναι ενας απο τους καλύτερους μουσικούς της χώρας μας.

http://www.youtube.com/watch?v=PQ1bmaTexX8&feature=PlayList&p=AB73B921FDCCE7E5&playnext_from=PL&playnext=1&index=13

13 Απριλίου 2010 9:32 π.μ.

logia said...

Ο/Η JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...
ΦΟΒΕΡΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

13 Απριλίου 2010 4:12 μ.μ.

logia said...

@MARIOS

χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές μου

γενικά είμαι την άποψης οτι πρέπει να είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα ακούσματα

δυστυχώς ή ευτυχώς, το μόνο που δεν μπορώ να ακούσω είναι τα σκυλάδικα

13 Απριλίου 2010 4:25 μ.μ.

logia said...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

καλή σου ημέρα Σκρουτζάκο

σε ευχαριστώ για το σχόλιο

είναι όμορφο να βλέπει κανείς, οτι οι μουσικές του επιλογές αγγίζουν και άλλους!

13 Απριλίου 2010 4:27 μ.μ.

logia said...

Ο/Η Margo είπε...
Το πρωϊνό τσιγάρο είναι από τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια. Πράγματι αυτή η εκτέλεση είναι η καλύτερη!

Έβαλα και τους Pink Floyd στο mp3, τρίτο τραγούδι, μου ταίριαξε καλύτερα εκεί. Τέτοιο τραγούδι δε θα μπορούσε να λείπει..

Καλό απόγευμα

13 Απριλίου 2010 5:41 μ.μ.

logia said...

@Margo
η βοήθειά σου πολύτιμη

Προς φίλους:
Τι την θέλω την τεχνολογία η άσχετη;

Φίλοι μου επαναδημοσιεύω τα σχόλιά σας για να καλύψω τη γκάφα μου...

φιλιά και χαμόγελα μοιράζω σε όλους!!!

logia said...

@MARIOS

τώρα κατάφερα να ακούσω το κομμάτι που έλεγες
είναι της Καραϊνδρου

είναι πολύ όμορφη η εκτέλεση με την κιθάρα
τον Μαυρουδή τον θαύμαζα πάντα σαν κιθαριστή

Αστρο - Συμμορίτες said...

Μα τι ωραία κομμάτια!
Και τα 3 ονειρεμένα.
Η μουσική είναι το μεγαλύτερο ατικαταθλιπτικό, ακόμα και αν είναι μελαγχολική.
Την καλησπέρα μας.

logia said...

@Αστρο-Συμμορίτες

η μουσική είναι όμορφη και στην απλότητά της και σε πιο σύνθετη μορφή
είναι απλά, ΜΟΥΣΙΚΗ

{.πavλος.} said...

Ταξίδεψα όμορφα σήμερα...μέχρι τα άστρα...ευχαριστώ.

Καλό απόγευμα Τετάρτης :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ said...

Κοριτσάρες μου..με ταξιδέψατε απίστευτα όμορφα και απόψε..όμορφες επιλόγές όλες,αλλά οι pink floyd αγάπες ιδιαίτερες!Να'σαι καλά logia!!!

logia said...

Παύλο
όλοι ταξιδεύουμε με το μυαλό
μα τούτη τη φορά θα μπορούσε να είναι
και το ύστατο αντίο στον Μάνο Ξυδού

logia said...

@ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

μερικές φορές σκέφτομαι ότι αυτά τα γκρουπς ανήκουν σε άλλες εποχές, όμως κάθε φορά διαψεύδομαι, γιατί τελικά είναι διαχρονικά