Jan 30, 2010

τΡι ΩδΙο


Ναι! Μπήκαμε!
Μια ανάσα πριν το Φλεβάρη, το μήνα που όλοι αγαπάμε...
ελάτε μην το παίζετε δύσκολοι!
Μάσκες ανά χείρας και χορός μέχρι πρωίας!


μεταμφιέζω: αλλάζω την εξωτερική εμφάνιση
και κυρίως το ντύσιμο κάποιου,
έτσι ώστε να μην μπορούν να τον αναγνωρίσουν
(λεξικό της κοινής νεοελληνικής)


Φοράμε κάτι χαρουμενοrockjazzlatinοreggae
-ελληνικό πάντα-
που τσιμπήσαμε από το ραδιόφωνο,
διαλέγoυμε χρώμα μεταμφίεσης και... pleeeeeeease!
take your breath away!!!



cut!!! πάμε πάλι!!!

δώρο για αποχαιρετισμό του Γενάρη...
χαρούμενο σουκουυυυυυ!!

4 comments:

logia said...

ο υπολογιστής μου αρνείται πεισματικά να μου ανοίξει τα βιντεάκια
έτσι αφήνω τη φαντασία μου να οργιάσει, παίρνω τη μάσκα μου και το ρίχνω στο χορό...
καλό;
όχι παίζουμε

Margo said...

Χαχαχαα το δεύτερο βίντεο απίστευτο:)
Καλές Απόκριες να έχουμε!
Ωραίος ο Φλεβάρης κι ας μπήκε με βροχή και χαλάζι..

Μπόρεσα να μπω στο μπλοκ μας και αυτό κάτι είναι, αν μου κάνει τη χάρη να το κρατήσει λίγο, να βάλω και ένα τραγουδάκι, θα πω κι ευχαριστώ!
Καλημέρα κορίτσια... η αποκλεισμένη συνεργάτιδα:))

k said...

@logia
Σαμποτάζ ο υπολογιστής? Που θα πάι... Έχει ο καιρός γυρίσματα.. Καλημέρα κορίτσι! Μας λείπεις!

@Margo
Μα τι γίνεται με τα δίκτυα? Η ψηφιακή Ελλάδα μας μάρανε! Πλάκα έχει ναι! χε! Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς Μargo μου!!! :*

Dana said...

Thoughtful blog thanks for posting.