Nov 1, 2009

La noyee


Αν η ζωή ήταν ένα τραγούδι
ας ήταν allegro να διώχνει τις λύπες
ήχοι νοσταλγικοί, βήματα καινούργια
το χέρι απλώνω
πάντα κάποιο περιμένει.. άλλο
τρέχω, βαδίζω, πετάω, πέφτω
μαζί σου, μόνη
φεύγω.. γελάω.. αγαπάω να ζω..




O Yann Tiersen αναμένεται στην Αθήνα στις 14 Νοέμβρη οπού
θα εμφανιστεί στο νέο Fuzz. Μία από τις πολυαναμενόμενες
συναυλίες του επόμενου μήνα ενός από τους σημαντικότερους
σύγχρονους ευρωπαίους συνθέτες, γνωστός από την μουσική
του για την ταινία Amelie, αλλά και από τις δύο συναυλίες που
έχει ήδη κάνει στην Ελλάδα. Πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

26 comments:

b|a|s|n\i/a said...

η μουσική της αμελί είναι όντως εκπληκτική! και όχι μόνο αυτής.
καλορίζικο! καλό μήνα! :)

Μαρία Δριμή said...

Το έχω δεί και στενοχωριέμαι γιατί θα λείπω εκείνη την ημέρα (κάπου καλά όμως: Κολωνία!)
Φαίνεται πως η Αθήνα μας είναι η διαρκής πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης. Φέτος αναμένονται ο Jordi Savall, o Joshua Bell, o Aldo Ciccolini και πολλοί άλλοι.
Καλορίζικο το καινούριο μπλογκ. Να μακροημερεύσει και να γίνει πολυσύχναστο!
Φιλιά και στις δυο οικοδέσποινες

Ευρύνοος said...

Καλό μήνα!

καλορίζικο το μπλόγκιον!

Amelie.. είδα την ταινία πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα που τελειώνει..
μαγεύτηκα απο την μουσική της (όπως και απο τις εικόνες)!!

καλημέρα σας :)

ELENI said...

καλο μηνακαι ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!

k said...

Τι να πω? Τι??? Αν ξεκινάτε με Yann Tiersen... δεν έχω καλύτερο! Μόνο δεξιά μπορούν να πάνε οι μουσικές σας στο καινούριο σας ταξίδι! Κι 'γώ, πρώτη θέση! Ασυζητητί! Φιλιά τυχερά και ταξιδιάρικα μέχρι τον μαγικό κόσμο της αγαπημένης μου Amelie! :*

Eulie Aeglie said...

πολύ όμορφο ξεκίνημα, καλή συνέχεια

k said...

α α α α!!! Πολύ πολύ πολύ μου αρέσει η φωτογραφία με τα ποτήρια! πολύ λέω!!!

Mariela said...

Καλορίζικο κορίτσια...
τα φιλιά μου και καλό μήνα!

Anonymous said...

Πολύ όμορφο το νέο σας μπλογκ! Εύχομαι καλά μουσικά ταξίδια :-)

ΜΑΧΙΜUS

mermyblue said...

πολύ χαίρομαι που αναλάβατε αυτήν την πρωτοβουλία! θα τα λέμε λοιπόν και εδώ :)
όσο για τον Τιρσέν, λατρεία του έχω. ελπίζω αυτή τη φορά να καταφέρω να τον δω, Αθήνα θα είμαι (Μαρία Χοσέ, ζηλεύω αφόρητα με το ταξίδι στην Κολωνία κλαψ λυγμ) κ θα προσπαθήσω να μην τον χάσω.
και η Αμελί, είναι ο,τι πιό γλυκό κ όμορφο έχω δει σε ταινία
καλησπέρες πολλές κ φιλιά μουσικά !

Anonymous said...

καλορίζικο και με πολλές αναρτήσεις!

Margo said...

@b|a|s|n\i/a..

Καλημέρα Βασίλη μου πρώτος και τυχερός:)
Σ' ευχαριστούμε πολύ!

Margo said...

@Maria Jose..

Τι κι αν χάσεις αυτής αφού είσαι σε τόσες; Τι να πούνε και κάποιοι άλλοι. Ναι ναι ζηλεύω ελαφρώς:))
Καλά να περάσεις στην Κολωνία Μαρία μου..
Καλή σου μέρα
Φιλιά

Margo said...

@Ευρύνοος..

Μαγική ταινία και το πρόσωπο της πρωταγωνίστριας το ιδανικό. Η μουσική υπέροχη!
Καλημέρα Ευρύνοε ευχαριστούμε!

Margo said...

@ELENI..

Καλή σου μέρα Ελένη σ' ευχαριστούμε πολύ!

Margo said...

@kayadesigner..

Μια τέτοια καλημέρα κάθε πρωί γίνεται τυχερή και αγαπησιάρικη;-)
Πρώτη θέση ασυζητητί:))
Καλή σου μέρα kaya μου!

Margo said...

@Aeglie..

Καλημέρα Αίγλη μου.. χαίρομαι πολύ που σε βλέπω και από εδώ, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.

Margo said...

@kayadesigner..

..μα είναι design πώς να μη σ' αρέσει;)
Καλημέρα και πάλι:)

Margo said...

@Mariela..

Ευχαριστούμε Μαριέλα μας που θα σε έχουμε κοντά μας.
Καλή βδομάδα και πολύ καλή σου μέρα!

Margo said...

@ΜΑΧΙΜUS..

Ευχαριστούμε ανώνυμε επώνυμε γατούλι:)
Καλημέραααααα!

Margo said...

@mermyblue..

Να πας Mermy μου και να μας πεις και εντυπώσεις έχω ακούσει ότι στις ζωντανές εμφανίσεις του είναι καταπληκτικός!
Πολλά φιλιά και καλημέρες:)

Margo said...

@ηλιογράφος..

Ευχαριστούμε Ηλιογράφε μας πολύ πολύ:)
Καλή σου μέρα!

Anonymous said...

καλή αρχή και αρκετά δυναμική

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... said...

Καλοτάξιδο εις τα ιντερνετικά κύματα!

Τόσο η Amelie όσο και η μουσική της αγάπες παλιές...

Margo said...

@Vaggelis..

Σ' ευχαριστούμε Βαγγέλη και σε καλωσορίζουμε στο μουσικό μας blog.

Margo said...

@Μια φορα κι εναν τρελο..

Αν έχουμε τέτοιους συνταξιδιώτες τότε θα είναι σίγουρα καλοτάξιδο:)
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου μέρα