Nov 23, 2009

Αφιερωμένο



Το τραγούδι αφιερωμένο σε όλους όσους περνούν από το μουσικό μας στέκι και μας συντροφεύουν έστω και νοερά με την παρουσία τους... και στα δύο κορίτσια που μοιραζόμαστε αυτό το χώρο.. στη Νέλλη και στη Kaya..

Αρχικά ήθελα να συνεχίσω την ενότητα για τη μουσική κινηματογράφου. Η σκέψη ήταν να αναφερθώ στον "Άγγλο ασθενή" όμως από χθες στο κρεβάτι με ένα βασανιστικό ίλιγγο, το μόνο που δεν ήθελα ήταν μουσική που να παραπέμπει σε έρωτες που χωρίζει ο θάνατος.
Με λίγα λόγια και ένα τραγούδι που μου φτιάχνει τη διάθεση μένω πιστή στο ραντεβού (θα έχετε προσέξει ότι κάνουμε ανάρτηση κάθε δύο μέρες) και δίνω το σύνθημα για αλλαγή ενότητας. Η μουσική κινηματογράφου βέβαια δεν καλύπτεται με 12 αναρτήσεις, στο μέλλον σίγουρα θα αναφερθούμε ξανά σ' αυτόν το χώρο που μας έχει χαρίσει τόσο σπουδαία έργα.
Για τον Gregoire τα μόνα στοιχεία που βρήκα είναι στα γαλλικά και θα τα βρείτε εδώ.
Οι στίχοι είναι του ίδιου και θα τους βρείτε εδώ


13 comments:

lena_zip said...

Αν και δεν καταλαβαίνω λέξη, όντως είναι ένα τραγούδι που φτιάχνει τη διάθεση. Και το βίντεό του είναι πολύ χαρούμενο κι αστείο.
Καλημέρα κι ευχαριστούμε για την αφιέρωση.
Περαστικά σου! :)

logia said...

καλημέρα και περαστικά σου φιλενάδα, μα δεν μπορώ να δω το video, μου κολλάει...

αργότερα...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... said...

Margo μου καταρχήν περαστικούλια!!
Κατά δεύτερον ευχαριστούμε πολύ για το τραγούδι. Σωστά το λες, κυλάει χαρούμενα και σε κάνει να θες να κουνηθείς.

Να είσαι καλά!!!!

Venus on fire said...

Margoula μου περαστικά.

Να σαι καλά για το τραγουδάκι .

Είμαι οπαδός σας ό,τι ανάρτηση και να κάνετε. Αφού δεν κατάφερα να κάνω το μπλογκάκι μου με τη μουσική ,με καλύπτετε εσείς ,αν και μεταξύ μας δεν θα τα κατάφερνα τόσο καλά σαν εσάς.
Τα φιλιά μου σε όλες σας.

Νικόλας K. said...

Περαστικά Μαράκι. Ο ίλιγγος θέλει προσοχή. Ωραίο το τραγούδι.
Καλό βράδυ να έχεις!:-))
Υ.Γ. Δεν είμαι γιατρός αλλά ξέρω ένα χάπι το βέρτικο βομέξ που βοηθά πάρα πάρα πολύ σε περίπτωση ιλίγγου.

logia said...

Margo έχει δίκιο ο Νικόλας!!!
Το vertigo vomex το έπαιρνα όλο το περσινό καλοκαίρι, που ήμουν κλεισμένη στα σκοτάδια, ξάπλα στο κρεβάτι, με ιλίγγους...

k said...

τί έγινε βρε κορίτσια? η μία μέση η άλλη ιλίγγους! μήπως να το κάνουμε ιατρικό το blog? παραστικάάάάάά!
καλέ τι γλυκό τραγούδι είναι αυτό? πετιμέζι! τι να λέει άραγε??

"Ground Control to Major Tom" said...

Mαρία περαστικά και γρήγορα ακούς?
Θέλει χουχούλιασμα στο κρεββάτι, βομέξ(αυτά πρέπει ήδη να τα γνωρίζεις) και τον σύντροφο να αναλαμβάνει τα των παιδιών (pas mal, δε μου ακούγεται καθόλου κακό αυτό;)


Σε φιλώ

"Ground Control to Major Tom" said...

@Nikola!

Την ίδια θεραπεία προτείναμε στη Μαρία!
Κοίτα να δείς με τι τρόπο συναντιουνται τα μεγάλα πνεύματα;)

k said...

ιιιιι! δεν ευχαρίστησα για την αφιέρωση! ντροπή!
ευχαριστούμε!!!

Margo said...

@lena_zip..

Ευχαριστώ Λενάκι μου να σαι καλά
Καλή σου μέρα



@logia..

Καλημέρα Νέλλη μου
Ένα ολόκληρο καλοκαίρι έτσι;;;;
Ωχ δε συνηθίζεται αυτό το γύρω γύρω
με τίποτα!



@Μια φορα κι εναν τρελο...

Ή τουλάχιστον να ελπίζεις ότι μπορείς να κουνηθείς;)
Καλή σου μέρα και ευχαριστώ, όρθια πια χωρίς να κουνιέται το σπίτι:)

Margo said...

@Venus..

Ρένα μου καλημέρα καταρχήν σ' ευχαριστώ για τα περαστικά (έπιασαν;)
για τα φιλιά και για την πολύ καλή παρέα!
Καλημέραααααααα:)



@Νικόλας K..

Νίκο μου σ' ευχαριστώ πολύ το επιβεβαίωσε και η Νέλλη απ 'ότι είδες θα πάω όμως και σε γιατρό γιατί είναι η τρίτη φορά που μου συμβαίνει και πιστεύω ότι είναι ο αυχένας που τον προκαλεί. Άστα, όσο μεγαλώνουμε βγάζουμε προβλήματα:))
Καλή σου μέρα!

Margo said...

@kayadesigner..

Μη μας πειράζεις γιατί θα έρθει και η σειρά σου, τα χρόνια περνάνε νερό.. χι χι χι και λίγα σου λέω με το τραγούδι που μας έβαλες:))

Το toi e moi δε σου φτάνει; Στο σχολείο δεν κάνατε γαλλικά;;;
Καλημέραααααα!



@Ground Control to Major Tom..

Το βομέξ τώρα το έμαθα, όσο για το κρεβάτι δεν γίνεται κι αλλιώς.. τώρα τα των παιδιών άστα, σέρνοντας.. λείπει αναγκαστικά και να μη θέλει να περάσει το στέλνω μια ώρα αρχύτερα.
Καλή σου μέρα Λίνα μου
Φιλιά πολλά!