Nov 30, 2009

Καλή βδομάδα με ρυθμό!



Αφού αυτοσχεδιάζουμε λοιπόν και μέχρι να πιάσουμε ξανά το νήμα με τα κορίτσια, θα σας πάω κάμποσα χρόνια πίσω, σε ένα τραγούδι του Βρετανικού συγκροτήματος των Queen, το "we will rock you" ... έτσι, για να ξεκινήσει η βδομάδα με ρυθμό.


Το "we will rock you" είναι ένα τραγούδι του Brian May κιθαρίστα των Queen. Εκτός από τα τελευταία 30 δευτερόλεπτα που έχουμε το σόλο της κιθάρας, όλο το υπόλοιπο είναι a capella με μόνη συνοδεία το χτύπημα των χεριών και των ποδιών. Γράφτηκε το 1977.. τo 2000 το Βρετανικό συγκρότημα 5ive το επανεκτέλεσε δίνοντάς του στοιχεία rap. Με αυτό το τραγούδι έγιναν το Νο1 τον Ιούλιο του 2000.

Πάμε δυνατά λοιπόν για μία όμορφη εβδομάδα !!!


11 comments:

Νικόλας K. said...

Πολύ δυνατό.
Άντε λοιπόν δυνατά για μια όμορφη εβδομάδα! :-)
Καλό ξημέρωμα Μαρία μου!

Ευρύνοος said...

Πάμε!!

καλό ξεκίνημα :)

next_day said...

πολύ δυνατό ξεκίνημα!!!
nice!!!!
καλώς σε βρήκα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
φιλί γλυκό!

logia said...

Ααααα άν δεν είχα βάλει τους Mimosa's
θα είχα βάλει τους Queen...

μες το μυαλό μου είσαι!!!!!

Εύγε

τους αγαπώ πολύ!!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... said...

Το τραγούδι αυτό το λάτρευα από πάντα.
Μέχρι τη στιγμή που το ανακάλυψε το μικρό μαμούφι. Μετά τις 30-40 φορές ημερησίως κάτι άρχισε να μου κάνει στο νευρικό σύστημα :))

Καλή μας βδομάδα!

Margo said...

@Νικόλας K.

Γεια σου Νικόλα μου μπήκαμε και στον Δεκέμβρη καλό μήνα να έχουμε έρχονται και οι γιορτές..
Καλό απόγευμα :)

Margo said...

@Ευρύνοος..

Δε συνέχισε όμως, πώς αλλάζουν τα πράγματα από στιγμή σε στιγμή..

Καλό μήνα Ευρύνοε :)

Margo said...

@next_day..

Καλωσόρισες next day!
Να έχουμε και καλό μήνα.. είναι και ο πιο ελπιδοφόρος μήνας αγάπες, δώρα, ευχές, ελπίζω και καλές μουσικές;)
Να σαι καλά!

Margo said...

@logia..

Τα πνεύματα των συνεργατών συναντιούνται:))

Καλό μήνα Νέλλη μου
Σε φιλώ!

Margo said...

@Μια φορα κι εναν τρελο..

Κάτι ανάλογο έχω πάθει με τα δικά μου μικρά. Όλη μέρα ακούμε παριζάκι Υφαντής στην Εγγλέζικη βερσιόν.. τι ήθελα και τους το βρήκα στον υπολογιστή, έχω χάσει τη θέση μου:))

Καλό μήνα μαμούφι μου

k said...

Ξεκίνησα βδομάδα με φοβερή φιγούρα και πολύ τρέξιμο!! Έπιασες το ρυθμό μου Margo μου!!! You are rocking girl!!! Φιλιάάάάάά!!!